Sommarbalkong 2012

För 2 år sedan la vi trall på balkongen och gjorde jättefint med bambu och fina balkongmöbler. Förra året fick sig balkongen ingen pimpning alls, så i år ska jag lägga lit krut på sommarens lilla extra rum.

I tisdags var vi på IKEA, ungefär 10 min innan de stängde kom vi dit. Framförhållning - ja visst! Vi visste ju precis vad vi skulle ha och jag ska ha folk över på lördag så vi tänkte att vi skulle hinna göra lite fint tills dessa iaf.

Så i år tänker jag mig ett lite mer oritentaliskt tema;




Vi köpte de svarta stolarna i tisdags, drinkbordet har jag så det som fattas är det lilla småpiffet med lite lyktor, och i år ska vi försöka driva upp solrosor på våran lilla uteplats. Mina fingrar är inte det minsta gröna, men skam den som ger sig. (annars finns de ju i plats på IKEA...)

Har ni också balkongprojekt på gång?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0