Thank god, thank good its friday!

Igår kom jag hem med självförtroendet på topp, jag hade klippt ut mönstret så jag började sy insnitt på livet och var sjukt pepp.

Men runt 10-tiden igårkväll hade jag inte lika god ton längre, jag tyckte klänningslivet satt konstigt, jag var trött och inte alls lika pepp som för 4 timmar sedan.

"Men skam den som ger sig!" Visst, så fylld av skam slängde jag klänningslivet i tyghögen och migsjälv på soffan. Idag är det fredag, ny dag! ny möjligheter! Så klänningslivet ska få en ny chans idag, en ny chans att imponera på mig och ge mig hopp om att klänningen kommer bli bra.

Igår var jag förresten hos frissan. Min kollega tyckte jag såg sjukt punk ut, "lite som en ung patti smith" jag fick lov att googla patti smith innan jag kunde uttala mig. Mja.. lugg har vi ju båda iaf. 
Vad tycker ni?



Den nya luggen matchar jag med en klänning från min polares f.d märke - Marysoul. En adidas wct, min favvosjal och ett lite fredshalsband. 

Kommentarer
Postat av: Karolina

Bra mycket snyggare än Patti Smith!

2012-03-09 @ 18:37:17
Postat av: ekfan

Åh vad roligt att höra från dig!! :) Vad snygg du är!

2012-04-04 @ 13:55:54
URL: http://ekfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0