Syfestivalen 2012 på Älvsjömässan

Den 17-19:e feb är det dags för årets första syfestival på Älvsjömässan. Och vilken supertur jag hade som vann en biljett på facebook till fredagen. Jätteglad!

Man skulle motivera varför just DU skulle vinna en biljett, det var den ena sorgliga historien efter den andra. Det är inte riktigt min melodi så jag slog till på ett litet rim;

"Jag har alltid haft en livlig fantasi, sticka och sy är lite utan min mani.
Jag bara älskar att få skapa, så nu hoppas jag, att jag mässan få sällskapa."

Så vann jag! Och vilken tur att jag har en sån bra människa som sällskap med mig till syfestivalen, hon är exakt lika nördigt intresserad som mig. Bra kombo!

Det är ju någon vecka kvar till mässan men jag har tänkte att jag redan nu ska försöka funderar lite på vad jag är ute efter, men allt där är ju så fint så man vill ju bara ha allt! Welcome to the syfestivalens candyshop!

Är det någon av er som tänkt att gå på mässan?


Klicka på bilen för att komma till festivalens hemsida.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0