No Diana!

Provdockan fanns inte kvar så min jakt fortsätter. Symässan i fredags var bra, roligaste är endå alla pärlmontrar. Medelåldern var ju ungefär 85+ och det var tack vare att jag och några morsor med barnvagnar sänkte den. Vart är alla kreativa människor i min ålder? Hallå! Kom fram! Så skapar vi ihop! Tillbaka till utbudet på mässan; tyvärr fanns det inte jättemycket tyger. Och fanns det så var det antingen italienska modetyger eller barntyger. Men jag fick med mig lite blixtlås, trådrullar, några pärlor, ett armband, en snutt randigt tyg.

Blixtlåsen var skitbilliga! Så det är nog det inköpet jag är mest nöjd med.

Jag håller på att rensa garderoben, gud va mycket kläder man har! Jag ska iofs inte rensa för mycket för jag har slagit vad om att inte shoppa någonting på ett halvår. varför? stay tuned! ;)

Dagens recept;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0