Ja, hur gick det med min syhelg?

Jag tog iaf i lite tyg i helgen. Kände på det och funderade på vad det skulle kunna bli. Finns mycket prickigt i min tygsamling, men längre än så kom jag faktiskt inte. Bläddrade lite i gamla burdatidningarna också och letade efter nått jag var sugen på att sy.

Jag klädde in sittpuffarna iaf, men tyget räckte inte så jag behöver åka och köpa mer. De blev väldigt fina, bild kommer, och jag undrar hur många olika färger de kommer ha genom åren. Jag har fått jättemycket gjort och väldigt många skönt-att-äntligen-få-det-gjort-saker. Så för den saken skulle så var det en jättebra helg!

Och snart är det ju helg igen! Och vi kan ju hålla tummarna för att denna helgen inte går åt till göra-bra-saker. Helgen känns oändlig på fredagseftermiddagen, men endå så sitter man där på söndagskvällen och tänker; hur kunde det gå så här snabbt?!





Lila klänning: H&M  Grå/svart klänning: Cubus Sjal: Cubus


Kommentarer
Postat av: Kjellur

Vilket fint tak! Känns väldigt välbekant...

2012-02-14 @ 15:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0