Hoppas på en bra sy-helg!

Jag har varit lite dålig på att sy de senaste veckorna. Det har legat mycket fokus på inredning, skruva IKEA-möbler. Ni kanske får en sneakpeak senare, men i helgen har jag bestämt att jag ska sy.

En lugn och skön sy-helg. Egentligen vill jag bara åka till Ohlssons och köpa tyg, men jag har lovat att jag ska använda upp tygerna jag har hemma innan jag köper mera nytt.

 Men har ni, som mig, lite ångest över att använda vissa tyger? ”Ska jag verkligen använda det här tyget till en kjol, borde det inte bli en topp?” Jag funderar ett tag…” Jag måst bli bättre på att bara göra. Våga klippa!

Det går ju alltid att köpa nytt tyg, och efter vad ni läste ovan så blir det ju inge mer nytt tyg om jag inte sätter saxen i det jag redan har.

Jag köpte min en ny kjol igår och nu är jag lite sugen på att sy en egen version i samma stil;



Fin va?


Kommentarer
Postat av: Ida

Haha ja verkligen! "Nej men det hade varit fint i den modellen också" eller "Äh jag spar det fina tills jag är lite duktigare..."

2012-02-10 @ 18:06:58
URL: http://hebreiska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0