T.G.I.F!

Thank god it's friday! Var riktigt mosig igår och önskade verkligen att idag var igår, men jag fick lov att gå upp med väckarklockan en morgon till.

Ikväll ser jag mig framför en hög med tidningar, mönsterpapper, tyger och kanske lite glee på tv:n? Jag tittar oftast på tv när jag syr. Lyssna på radion är ju egentligen det bästa. Fast när jag kollar på film så är det oftast filmer jag sett, så lyssnar man mer än man tittar. 27 dresses är en bra titta-på-när-man-syr-film. Den är härlig!

I helgen ska jag även försöka klä in sittpuffarna som jag har i vardagsrummet. Idag är de gröna, bruna med nå blad på. Men jag ska klä in dem i ett lila plyschtyg som jag hittade på IKEA när jag var där i helgen. Jag har bestämt att jag ska ha lila och grönt i vardagsrummet och so far so good :)

Idag rockar jag min nya röda kjol igen, dock matchar jag det med prickigt idag istället för leeeeepard!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0