Go vääääst!

Jag har varit dålig på att dokumentera det jag har sytt på länge, därav den dåliga uppdateringen. Men jag har startat karriär som barnklädesdesigner. Yeah, flaschigt. Men sanningen är att jag har sytt harry potter- och spindelmannen-mantlar till mina kollegors barn. Det blev påskpresenter till deras kids. Riktigt uppskattat!

Sen har jag unnat mig att sy lite till mig själv, jag har påbörjat en kjol. Inte helt nöjd, så ni fattar, den ligger på vänt. Så igår påbörjade jag istället en väst. Jag har länge velat ha en midjelång väst. Lite 70-tal sådär. Jag skulle egentligen vilja ha en vit, virkad väst - som är superinne! Men, shoppingförbudet gör en påhittig, så nu har jag styrt upp en egen version.

Sen har jag även blivit klar med broderiet till två stycken prydnadskuddar som jag inte tänkte behålla själv, så håll utkik!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0