Anoraken

Jag har fastnat totalt i Suzanne Collins triologi om hungerspelen. Jag har med mig boken i princip överallt. Har du inte läst dem så gör det! Och se filmen, den var skitbra!

Men jag lyckades slita mig från boken förra lördagen och var och kollade in Stoff och Stils nya butik i kungens kurva. Oj, oj, oj...Jättefin! Bra utbud, fint sorterat och bra personal. Jag kan verkligen rekomendera ett besök dit.
Jag köpte foder till en anorak jag nu har sytt färdigt. Sen köpte jag tyg till att kunna sy en anorak till mannen i hushållet.



Så här ser min huva till min anorak ut, jag måste bara försöka ta mig för ta en bild på den färdiga anoraken.

Kommentarer
Postat av: Helena

Om det är som i Malmö är ju utbytet mycket större i butik än katalogen. Och det är ju alltid trevligt att känna på tygerna. Stuvlådan (om det finns någon sådan i Stockholm) kan vara riktigt bra för fynd.

2012-04-23 @ 17:39:52
URL: http://enhemmasyddgarderob.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0