MaryMar

Har varit en händelserik helg så jag har inte hunnit blogga. Men i fredags när jag kom hem låg ett litet kuvert till mig på hallmattan, avsändare vävda namn. Ivrigt slet jag upp kuvertet och jag är så nöjd!


Jag beställde dem här, jag fick dem hemskickade på ca 2 veckor.



Jag beställde 200 st, och det kostade ca 250 kr. Det tyckte jag var ett jättebra pris! Frakten tillkom men det var inte heller någon jättesumma. Jag är jättenöjd, och så glad att äntligen få börja märka min alster. Det fanns inte så många olika typsnitt och modeller att välja på, på sidan, men jag tyckte att jag hittade en jag gillade. Och jag hade aldrig beställt namntags förrut så jag ville prova med en sida som inte var så jättedyr.



Så nu får ni hålla utkik efter MaryMar ;)


Kommentarer
Postat av: Nea

Fina! Visst är det roligt att få sätta sin egna logga på grejerna :)

Beställde du på Minanamnband.se? Jag beställde från worldwidelabel.com men nu har det dykt upp en ny toppenbra i Sverige där man kan bestämma lite mer än på Minanamnband :) oneexter.se :)

2011-11-28 @ 13:12:15
Postat av: polarn

Gud så bra, sånna där hade min mamma till mig när jag gick på dagis! ;)<3

2011-11-28 @ 15:54:28
Postat av: veronica

Va kul! Vad gör du i stockholm då? vem är karln din? :) Jag hade ju ett café med mamma här i stan :) Men vi sålde det i årsskiftet som var, så vi får se vad vi hittar på efter min mammaledighet går ut :)

2011-11-29 @ 07:47:18
URL: http://sstromberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0