I'm blue da ba dee ba da die..

Eiffle 65's låt Blue, kommer ni ihåg den? Jag känner mig lite blå idag.

Måndagskvällen spenderades hos en polare så det blev inge pysslande igårkväll.
Så min inköpsrunda blir flyttat till en annan dag, plus att idag har jag glömt grejerna hemma så jag får skjuta upp shoppande lite mer så att jag inte får fel nyans eller nått. 

På min inköpslista står:

- svart, grå, grön sytråd
- gröna paljetter
- svart tyg
- svart lång dragkedja

Sen väntar jag ju ivrigt på mina namntags som jag beställt. Jag beställde dem här, jag kan ju tyvärr varken tipsa eller dissa dem än i och med att jag inte fått dem. Men så fort jag fått dem ska ni få se!

Så här blå känner jag mig idag;


Kommentarer
Postat av: Sofia green

För rackarns rolig är du! Saknar dig vid min sida. Dejt borde bokas inom kort! Kram på dig och trevlig helg!

2011-11-26 @ 00:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0