Hat trick!

Jag bestämde mig för att göra en hat trick, i och med att jag inte är någon Zlatan, eller ens i närheten av att få vara med och lira i korplaget så förstår ju ni att min hat trick inte handlar om sport.

Utan nej, en klänningshat-trick. Så här kommer den; njuuut!



Jag inser nu när jag ser bilderna; vilket långt hår jag har! Bara 10 cm kvar sen har jag nått mitt mål. Häromdagen tänkte jag klippa av luggen igen, men blev stoppad. Vilket var en nedrans tur! För jag har bestämt mig att spara ut luggen men varje gång jag gör det och den har blivit så pass lång att den preeeecis inte fastnar bakom örat så tröttnar jag och funderar på att klippa av den. Men håll ut, håll ut.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej söt. ja det har jag! vill du ha smyckena? dom är helt nya

2011-11-21 @ 11:40:27
URL: http://striperellis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0