Bästa söndagen på länge!

I söndags vaknade jag 10.30 (sovmorgon till mig!!) och skrapade ihop en liten frukost ur det tomma kylskåpet och satte mig och kollade på slutspurten av vasaloppet.

Efter någon timme av slöande i soffan så drog jag på mig dojjorna och begav mig till ICA för att inhandla någon form av lunch. Vindruvor, honungsmelon, kelementiner, glass, lösgodis och bubbelvatten är ju inte direkt någon lunchmat men riktigt värt på en slappsöndag.

Efter att ha mumsat nyttigheter så bredde jag ut mig på vardagsrumsgolvet.



Skruvmaskinsväskor får agera laptopbord. Har ni sett 30 grader i februari? Bästa serien på länge!
Så jag syr lite, kollar lite på svtplay, äter lite vindruvor.

Jag bor inte tillräckligt stort för att ha ett helt syrum - vilken dröm! Så jag får breda ut mig på vardagsrumsgolvet. Och jag är ju, som ni vet, en slarvmaja, så det är lika bra att jag inte har något sybord hemma, för sybordet förvandlas gärna till ett "jag-lägger-allting-här-så-länge"-bord.

Så här är mitt nya sybord, som ni ser är väldigt långt ifrån ett sybord men åh så praktiskt!




Ni känner igen tyget på första bilden va? Plagget är klart och bild kommer imorgon! Refashion!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0