Jag är inte ensam om detta, eller hur?

Kläder, drivvis med kläder och endå vill man alltid ha mera!
Jag har för ett tag sedan skaffat mig en ordentlig garderob, det fattas egentligen bara lite lyse där inne för att den ska vara perfekt.

Men... vissa dagar kan inte ens den finaste belysningen i världen hjälpa hur det ser ut där inne. Det är en bladning mellan; -orkar inte, -ska snart, -har provat med gillar inte idag och -jag ska använda den, trots att prislappen sitter kvar.

Så då slutar det med att det ser ut såhär hemma i min garderob;



Japp, allt är intryckt i en salig blandning. Men varför har man så svårt att skiljas från dessa små tygbitar och varför vill man hela tiden bara ha mer?

Jag tröttnade på mig själv för ett tag sedan och rensade min garderob. Jag tog in lite extra hjälp som fick veto rätt; -nej, den där har jag aldrig sett att du använt, -nej, den är inte ens fulsnygg, släng!, -nopprig, urtvättat och vriden? släääng!

Så, jag slängde, och tänkte att ju mer jag slänger desto mer nytt får ju plats!

Så det blev rätt fint endå;



Jag är nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0