It's on!

Jag började faktiskt måla upp ett mönster för en kjol igårkväll. Men vad är det med dagarna som gör att de går så himla fort?

Och en rackarns tröttmössa på kvällarna. Skulle försöka ta igen Big Brother på webben igårkväll, men tror jag såg en kvart innan jag sussade skönt i soffan.

Men mönstret är utklipp, tyget är upplagt. Som i tidigare inlägg så fick vi ju lära oss att förbereda var A och O och jag har ingen matchande tråd till kjolen. Vill inte fubba och ta svart tråd, tyget är grönt så jag får nog klippa ut tyget idag och kanske sy de sömmnar som inte syns med svart så man inte stannar av innan man ens har hunnit börja. 

Himla tjat överallt om att det är semmeldagen idag, det är även pannkaksdagen idag, för er som är intresserad av svenska ätar-dagar.

Ni får ingen semla av mig, ni får en dagens marymar istället;



Wct: Adidas T-shirt: Vans Sjal: Indiska Jeans: Gina Tricot


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0