Lilla ärtan


Jag har gått och suktat efter ett par gröna adidas. 799:- på stadium har inte riktigt varit försvarbart i novembers regninga dagar. Men åh, så fina de är! Så var vi på Stadium häromdagen, då står de där och är nedsatta till 399:- så jag insåg att då var det meningen att jag skulle ha dem! Men då inser jag att det är herrstorlekar så minsta storleken är 40 2/3, men med en sula i och lite svängrum för tårna bestämde jag mig för att jag bara MÅSTE ha dem endå!

Så vips så fick de följa med mig hem, ni som känner mig vet att jag är en riktig periodare när det gäller färg så ni fattar ju att nu är jag inne i en grön period, haha.
Men titta, titta, titta så fina de är;



(försökte ladda upp min egna bild men det ville inte funka så jag fick sno en från google)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0