green green green

Jag blev gräsänklig hemma hela dagen i lördags. Så jag gjorde mig lite frukost och började plocka fram symaskiner och pysselgrejer.

Jag hann börja på 4 olika projekt, inte helt otippat när det gäller mig, jag kom halvvägs på 3 st projekt för det fattades svart sytråd. Jag har nog fått för mig att svart sytråd är något av en evighetsprodukt hemma hos mig som aldrig tar slut.

Men tjii fick jag och efter att försökt att flörta med folket på facebook om att åka och handla svart sytråd till mig utan resultat så tog jag tag i den sista kvarstående projektet som inte behövde svart tråd.

Otippat att två av mina projekt är gröna. Grön grön grön!!

Här är en liten sneakpeak av projekt nr 1 som saknar svart sytråd för att avslutas:



Är ni också sådär att ni fastnar totalt på en färg i perioder?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0