Swap it!

I lördags hade jag för andra gången Swap it!

Jag kom på iden när jag en dag öppnade min garderob och insåg att jag ville slänga ut hälften av alla kläder jag hade för att "det fanns ju ingenting att ha på sig!!". Och jag kan ju inte vara den enda tjejen med detta problem? Och hur får jag massa nya kläder utan att betala en krona?

Jo, jag bjuder in tjejer med samma problem som mig och byter kläder med varandra. Båda gångerna har varit succe! Vi byter kläder, smycken, väskor, sjalar och skor.




Vi käkar lite gott och snackar lite skit medans vi frodas i varandras tömda garderober.



Såhär såg det ut efter att jag tömt min garderob, så plussade ju de andra tjejerna på med sina kassar fyllda med kläder. Så ni förstår ju att vi hade lite att göra under kvällen :)

Till hösten/vinter så kör vi igen! Tack alla som kom, det var en superlyckad kväll!

Kommentarer
Postat av: Anna

Smart idé! Iallafall om alla har samma storlek ;)

2012-05-31 @ 12:22:22
URL: http://superbusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0