Poodle cuddle

Nu är jag äntligen klar med min poodle cuddle-kudde. Jag ville göra ett korsstygnsbroderi med Andy Warhol-känsla. Så kom jag på att pudlar kunde vara en rolig ide, och det motivet skulle få fram känslan jag letade efter.



Jag är nöjd med att jag valde en svart bakgrund för färgerna kom fram så fint.



Blev så till mig igår när loggan var påsydd att jag inte ens hann fästa tråden innan kameran åkte fram. Och jag har redan en intresserad köpare. Kan bli min första sålda MaryMar-produkt. Lycka!


Kommentarer
Postat av: Tina

Gud vad duktig du är Maria!!!! :D Du ger mig inpiration! Snart sitter förhoppningsvis jag också o pysslar!KRAMA DIG

2011-12-06 @ 13:10:11
Postat av: aye

shit va snyggt!! talang du har tjejen!

2011-12-07 @ 13:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0